Herroepingsrecht & Klachtenregeling
Herroepingsrecht
Happypack.nl verkoopt voedingsmiddelen met een beperkte houdbaarheid. Daarnaast worden de pakketjes gepersonaliseerd. Hygiëne is ook een belangrijk aandachtspunt. Om deze redenen vervalt het herroepingsrecht en is de koop na succesvolle betaling definitief. Het is helaas niet mogelijk om pakketjes te retourneren.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dat is natuurlijk vervelend! Wij stellen het op prijs als u uw klachten eerst aan ons voorlegt via e-mail info@happypack.nl, zodat wij ons uiterste best kunnen doen om samen tot een oplossing te komen. Als dit niet tot het gewenste resultaat leidt, kun je je geschil aanmelden voor bemiddeling door Stichting Webwinkelkeur op https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Als je klacht nog niet in behandeling is, kun je de klacht indienen via het platform van de Europese Unie.