Veel gestelde vragen

Betaling en verzending

Wat is HappyPack en wat bieden jullie aan?

HappyPack is gespecialiseerd in het creëren van bijzondere cadeaupakketten voor diverse gelegenheden. We bieden een uitgebreide selectie van themaboxen, elk ontworpen om een unieke ervaring te bieden. Daarnaast geven we onze klanten de mogelijkheid om hun eigen gepersonaliseerde giftbox samen te stellen.

Wat is de levertijd voor bestellingen bij Happypack.nl?

Als u op een werkdag in Nederland of België vóór 16:00 uur een box bestelt, wordt uw pakket nog dezelfde werkdag zorgvuldig verpakt en verzonden. Als u na 16:00 uur bestelt, wordt uw pakket de eerstvolgende werkdag verzonden.

Met welke bezorgpartner werkt Happypack.nl?

We maken gebruik van PostNL als onze betrouwbare bezorgpartner om uw bestellingen af te leveren.

Wat zijn de verzendkosten voor bestellingen bij Happypack.nl?

Voor verzending binnen Nederland bedragen de kosten €3.95 per adres voor een Brievenbuspakje. Als u meerdere boxen naar één adres wilt laten verzenden, wordt dit beschouwd als een postpakket en brengen we €6,75 in rekening.

Hoe zit het met de verzendkosten voor bestellingen naar België?

Voor verzending naar België bedragen de kosten €9 per adres voor een Brievenbuspakje. Als u meerdere boxen naar één adres wilt laten verzenden, wordt dit beschouwd als een postpakket en brengen we €9.50 in rekening.

Kan ik Happypacks naar meerdere adressen laten verzenden en hoe worden de verzendkosten berekend?

Als u Happypacks naar meerdere adressen wilt verzenden, moeten we helaas per adres verzendkosten in rekening brengen. Neem contact met ons op om verrassingen te voorkomen.

Informatie

Help! ik heb de verkeerde adres ingevuld.

Neem onmiddellijk contact op met info@happypack.nl voor adreswijzigingen met vermelding van uw bestelnummer, naam van de ontvanger en het juiste adres. Als uw bestelling nog niet is verwerkt of  verzonden, zullen we ons best doen om tegemoet te komen aan uw  verzoek, maar er is geen garantie.
Kan ik mijn bestelling plannen voor verzending op een specifieke datum?

U kunt momenteel uw bestelling niet inplannen, maar in de toekomst zal er wel een optie zijn.

Veranderd van gedachten. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Vanwege onze snelle verwerkingstijd is ons annuleringsvenster erg kort. Het kan zijn dat we niet altijd in staat zijn om bestellingen te annuleren, maar we zullen ons best doen.

Ik ben geïnteresseerd in een samenwerking met Happypack, met wie moet ik contact opnemen?
"Als je wilt samenwerken met Happypack, neem dan contact op via info@happypack.nl of het contactformulier op hun website
Ik ben geïnteresseerd in het plaatsen van een zakelijke bestelling. Waar kan ik terecht?

Happypack is dé betaalbare oplossing voor bedrijven! We kunnen grote bestellingen aan voor werknemers erkenning, klant bedankjes, en vele andere gelegenheden. Vul alstublieft ons Bulkbestelformulier in of stuur een e-mail naar info@happypack.nl met meer informatie over uw cadeauwensen.

Jullie pakketten versturen naar het buitenland?

Op dit moment verzenden we alleen binnen Nederland en België. We werken echter aan internationale verzending, dus houd nog even vol! We waarderen uw geduld en interesse.